Działania Sharp Solar Energy w Europie
Sharp nie sprzedaje już modułów fotowoltaicznych w Europie (po 1. kwartale 2025 roku), ale nadal obsługuje zgłoszenia serwisowe, które można składać za pośrednictwem poniższego formularza.
Prosimy przewinąć tę stronę w dół, aby dowiedzieć się, jak złożyć reklamację, pobrać dokumenty lub pobrać dane flash dotyczące produktów powiązanych z energią słoneczną.
Kontakt z zespołem serwisowym Solar Energy
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek problemy z modułami Sharp Solar, jesteśmy tutaj, aby Państwu pomóc. Prosimy użyć tego formularza, aby uzyskać wszelkie odpowiedzi na pytania techniczne dotyczące modułów fotowoltaicznych Sharp Solar lub systemu Smart Chap Energy Manager. Jeśli potrzebują Państwo zamiennych modułów fotowoltaicznych, dołożymy wszelkich starań, aby zaoferować odpowiednie rozwiązanie.
Zgłaszanie usterek
W mało prawdopodobnym przypadku wystąpienia usterek produktu, prosimy o
- kontakt z dealerem lub instalatorem.
- Państwo lub najlepiej Państwa dealer/instalator mogą zarejestrować wadliwy produkt w serwisie Sharp eServicer. Żeby można było złożyć reklamację, należy najpierw zarejestrować się w usłudze eService. W celu rejestracji należy kliknąć łącze Rejestracja Sharp eService. Instalatorzy lub dystrybutorzy powinni wybrać opcję "Klient", a klienci indywidualni - opcję "Instalacja fotowoltaiczna".
- Informacje logowania zostaną przesłane e-mailem następnego dnia roboczego. Należy użyć informacji logowania, aby uzyskać dostęp do platformy eService i wprowadzić tam informacje o reklamacji.

Pobieranie dokumentów
Wszystkie dokumenty do pobrania dotyczące produktów Sharp można znaleźć za pomocą maski wyszukiwania (ikona obiektywu) w górnym pasku nawigacyjnym, wyszukując nazwę modelu, np. „NUJC430B”. Dokumenty powinny zawierać warunki gwarancji, certyfikaty i instrukcje instalacji.
Alternatywnie można również znaleźć dokumenty w centrum pobierania, wpisując nazwę modelu w pierwszej komórce. Nie ma potrzeby dalszego uściślania wyszukiwania, wystarczy kliknąć Szukaj. Należy pamiętać, że najwięcej dokumentów dostępnych jest w języku angielskim.
W przypadku problemów ze znalezieniem dokumentu, można poprosić o niego za pomocą formularza kontaktowego powyżej.

Pobieranie danych Flash
Instalatorzy i dystrybutorzy mogą pobierać dane Flash dotyczące modułów fotowoltaicznych Sharp. W tym celu można przejść do odpowiedniego formularza korzystając z poniższego łącza. W celu uzyskania pomocy można skontaktować się z serwisem Sharp solar poprzez widoczny powyżej formularz kontaktowy.
