Skontaktuj się z serwisem technicznym działu fotowoltaiki
Aby zadać pytania natury technicznej dotyczące:
- Modułów fotowoltaicznych (również modułów zamiennych)
- Magazynów energii
- Systemów zarządzania energią
Wyślij wiadomość, korzystając z formularza kontaktowego.
Złóż reklamację
W mało prawdopodobnym przypadku zakupu wadliwego produktu:
- Skontaktuj się z dystrybutorem lub instalatorem.
- Klient, a najlepiej dystrybutor/instalator może zarejestrować wadliwy produkt w portalu Sharp eService. Przed zgłoszeniem reklamacji należy zarejestrować się w eService. Aby się zarejestrować, kliknij na link Rejestracja w Sharp eService. Wybierz klient (customer), jeśli jesteś instalatorem lub dystrybutorem i wybierz reklamacja dotycząca instalacji fotowoltaicznej (solar claim), jeśli jesteś klientem końcowym.
- Otrzymasz dane logowania pocztą elektroniczną w następnym dniu roboczym. Użyj tych danych logowania, aby uzyskać dostęp do Platformy eService i podaj informacje dotyczące Twojej reklamacji.
Do pobrania
Wszystkie dokumenty do pobrania dotyczące produktów Sharp można znaleźć za pomocą wyszukiwarki w górnej części strony. Można pobrać także warunki gwarancji/rękojmi oraz instrukcje montażu wycofanych ze sprzedaży paneli.
Pobierz dane Flash
Jeśli jesteś instalatorem lub dystrybutorem, możesz pobierać dane i zdjęcia produktów. Aby uzyskać dane logowania zapewniające dostęp do bazy danych zdjęć, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym i poproś o dostęp.