Technician checking commercial roof with solar panel installation
Technician checking commercial roof with solar panel installation

Wsparcie dotyczące systemów fotowoltaicznych

Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Skontaktuj się z serwisem technicznym działu fotowoltaiki

Aby zadać pytania natury technicznej dotyczące:

  • Modułów fotowoltaicznych (również modułów zamiennych)
  • Magazynów energii
  • Systemów zarządzania energią

Wyślij wiadomość, korzystając z formularza kontaktowego.

solar service and after sales support team

Złóż reklamację

W mało prawdopodobnym przypadku zakupu wadliwego produktu:

  1. Skontaktuj się z dystrybutorem lub instalatorem.
  2. Klient, a najlepiej dystrybutor/instalator może zarejestrować wadliwy produkt w portalu Sharp eService. Przed zgłoszeniem reklamacji należy zarejestrować się w eService. Aby się zarejestrować, kliknij na link Rejestracja w Sharp eService. Wybierz klient (customer), jeśli jesteś instalatorem lub dystrybutorem i wybierz reklamacja dotycząca instalacji fotowoltaicznej (solar claim), jeśli jesteś klientem końcowym.
  3. Otrzymasz dane logowania  pocztą elektroniczną w następnym dniu roboczym. Użyj tych danych logowania, aby  uzyskać dostęp do Platformy eService i podaj informacje dotyczące Twojej reklamacji.
woman holding a heat camera at PV panels

Do pobrania

Wszystkie dokumenty do pobrania dotyczące produktów Sharp można znaleźć za pomocą wyszukiwarki w górnej części strony. Można pobrać także warunki gwarancji/rękojmi oraz instrukcje montażu wycofanych ze sprzedaży paneli.

download folder

Pobierz dane Flash

Jeśli jesteś instalatorem lub dystrybutorem, możesz pobierać dane i zdjęcia produktów. Aby uzyskać dane logowania zapewniające dostęp do bazy danych zdjęć, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym i poproś o dostęp.

Man holding a tablet showing PV flash data chart