Oprogramowanie do zarządzania odwiedzającymi
Chroń ważnych dla Twojej organizacji ludzi i miejsca dzięki inteligentnemu oprogramowaniu do zarządzania odwiedzającymi
Bezpieczeństwo odwiedzających i zgodność z przepisami w miejscu pracy są priorytetem dla wszystkich, chociaż może to być trudne zadanie.
System zarządzania odwiedzającymi to inteligentna, bezpieczna i łatwa w użyciu platforma do zarządzania logowaniem gości, rejestracją i bezpieczeństwem pracowników i wykonawców.
Jako część w pełni zintegrowanego pakietu oprogramowania do zarządzania odwiedzającymi, nasze rozwiązania dla miejsc pracy obejmują również mobilną aplikację do zarządzania — WoLMobile, zaprojektowaną, aby dbać o bezpieczeństwo Twojego zespołu, bez względu na to, gdzie znajdują się jego poszczególni członkowie. Dzięki WoLMobile personel recepcji ma więcej czasu, a środowisko pracy jest bezpieczniejsze, wydajniejsze i działa zgodnie z przepisami.
Szybkie logowanie
Intuicyjne oprogramowanie i technologia ekranu dotykowego umożliwiają odwiedzającym szybkie i łatwe logowanie się i wylogowanie z budynku lub jego określonych stref. Wystarczy dotknąć ekranu w wyznaczonym punkcie zarządzania odwiedzającymi, aby wprowadzić swoje dane.
Można pozyskać krytyczne informacje i niezbędne zgody na przetwarzanie danych oraz zakomunikować informacje o wymaganiach prawnych, aby stworzyć bezpieczne i zgodne z przepisami miejsce pracy dla wszystkich.
Drukowanie identyfikatorów i wstępna rejestracja przed wizytą.
Zautomatyzowany system zarządzania odwiedzającymi może po zakończeniu logowania wydrukować stosowny identyfikator dla odwiedzających. Skonfiguruj informacje na identyfikatorze tak, aby obejmowały nazwy użytkowników i gospodarzy, ustawienia Wi-Fi oraz instrukcje BHP. Umożliwi to wygenerowanie szczegółowych raportów i poprawi bezpieczeństwo odwiedzających, a także przełoży się korzystnie na ich ogólne wrażenia z wizyty.
Wcześniej rejestrujące się grupy uzyskają kod QR. Dodatkowo administratorzy mogą ustalać terminy dla stałych i powracających gości, a system zapamięta, kogo odwiedzili wcześniej.
Dokładne śledzenie ruchu i procedura sanitarna na czas pandemii.
W związku z pandemią COVID-19 ponosimy jeszcze większą zbiorową odpowiedzialność za ochronę pracowników.
Dzięki automatycznym powiadomieniom e-mail i sms personel recepcji nie musi kontaktować się z gospodarzem po przyjściu gościa. Dodatkowo kurierzy dostarczający paczki mogą skorzystać z dedykowanego przycisku dostawy, który powiadamia pracowników o ich przybyciu. Ta funkcja znacznie ogranicza kontakt twarzą w twarz i może odgrywać kluczową rolę w procedurach ochrony przed zakażeniami COVID-19.
Zaawansowane raportowanie umożliwia śledzenie przepływu osób wchodzących i wychodzących z budynku. W dowolnym momencie możesz wygenerować raport dotyczący sytuacji w czasie rzeczywistym, aby określić, kto znajduje się w budynku. To ważne ze względów bezpieczeństwa, zgodności z przepisami i BHP i kontroli osób przebywających w budynku. Możesz nawet szybko i łatwo skontaktować się ze wszystkimi, korzystając z instrukcji ewakuacji w nagłych wypadkach.
Świadomość
Istnieje kilka funkcji, które możesz aktywować, aby odwiedzający byli świadomi obowiązujących w Twojej organizacji procesów związanych z ochroną zdrowia w okresie pandemii. Ci, którzy stanowią zagrożenie, nie będą mogli wejść.
- Zaawansowane powiadomienia - poinformuj wstępnie zarejestrowanych gości o obowiązujących zasadach, zanim pojawią się na miejscu
- Powitanie - użyj ekranu powitalnego, aby powiadomić wszystkich gości o obowiązujących zasadach sanitarnych
- Podziękowania - sprawdź, czy wszyscy na miejscu rozumieją i zgadzają się z obowiązującymi procesami
Identyfikacja
Użyj systemu zarządzania gośćmi, aby przeprowadzić kontrolę sanitarną i odmówić dostępu osobom, które nie spełniają wymagań.
- Kwestionariusze – zadawaj pytania podczas logowania, aby zidentyfikować osoby, które nie spełniają wymagań
- Alerty – otrzymuj alerty w razie logowania niezgodnego z obowiązującymi zasadami
- Raportowanie – Kontroluj wizyty zgodnie z wymogami i sprawdzaj, kto zaakceptował obowiązujące zasady
Śledzenie kontaktów
Jeśli ktoś zachoruje, skorzystaj z funkcji raportowania, aby spojrzeć wstecz na ostatnie dni i określić:
- Kto był w budynku? Zobacz wszystkich obecnych w biurze w tym samym dniu, co dana osoba
- Gdzie byli goście? - W jakich strefach, w jakich działach, z kim mieli kontakt?
- Wszystkie odwiedzające - Tożsamość wszystkich odwiedzających gości
Ograniczenie punktów kontaktu
Aby zredukować liczbę punktów kontaktu w recepcji i poczekalni, zalecamy bezdotykowe logowanie się za pośrednictwem:
- Aplikacji WoLMobile
- Wstępna rejestracja gości na potrzeby szybkiego logowania po przybyciu na miejsce
Odkryj naszą ofertę
Wybierz spośród poniższych opcji