A man wearing a headset whilst using a computer
A man wearing a headset whilst using a computer

Wsparcie IT

Dział wsparcia IT Sharp służy radą, rozwiązaniami, dodatkowymi zasobami i innymi usługami, kiedy tylko ich potrzebujesz. Skorzystaj z przystępnych cenowo, wygodnych usług wsparcia IT, które elastycznie dostosowują się do wymagań i potrzeb Twojej firmy

Całodobowe wsparcie IT (24/7) kiedy potrzebujesz dodatkowej pomocy

Jako Twój partner IT, dział wsparcia IT firmy Sharp zapewnia dostosowane do potrzeb usługi IT, które uzupełniają i usprawniają Twój własny dział obsługi IT oraz zespoły wsparcia IT i wdrażanych usług.

Nasz zespół ekspertów jest do Twojej dyspozycji w każdej chwili, aby udzielić Ci wsparcia IT 24/7. W odpowiedzi na Twoje specyficzne potrzeby biznesowe, możemy zidentyfikować i wdrożyć odpowiednie rozwiązania w każdej chwili. Następnie, w miarę rozwoju Twoich potrzeb, pomożemy Ci zaktualizować, skalować i dostosowywać Twoje rozwiązania, aby zapewnić Ci sukces w nieustannie ewoluującym środowisku IT Twojej firmy.

Wiedza i zasoby specjalistów IT

Uzyskaj dostęp do szerokiej gamy usług IT i funkcji wsparcia IT dla biur, w tym zdalnej pomocy technicznej, pomocy technicznej na miejscu, doradztwa itd. Dodatkowo, w przypadku nieoczekiwanej choroby, nieobecności lub zakłóceń w pracy Twojego personelu z działu wsparcia IT, nasz zespół może wkroczyć do działania, aby służyć Ci pomocą i zadbać o to, by nic nie było zaniedbane ani pominięte. Często może to zapewnić bardziej opłacalne rozwiązanie w porównaniu do rekrutacji nowych osób i zarządzania nowymi zespołami w firmie, szczególnie wtedy gdy firma potrzebuje dodatkowych środków lub dodatkowe wsparcie lub w sezonie zmienia się ilość pracowników.

W większych projektach IT, wspieramy naszych Klientów dodatkową wiedzę specjalistyczną i zasobam specjalistów IT, w tym opcjonalną pomocą techniczną w trybie 24/7.

Do tego wszystkiego masz dostęp w formie miesięcznej opłaty w atrakcyjnej cenie. Nigdy więcej skomplikowanych rozliczeń „za użytkownika” i „za serwer” – wyłącznie światowej klasy wsparcie IT, dostępne wtedy, gdy go potrzebujesz.

Telefonsupport

Wiodąca na rynku technologia

Korzystamy z wiodących na rynku technologii IT, aby świadczyć nasze usługi kompleksowego tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii usługi IT, Helpdesk IT,  a także zapewnić Ci dostęp do rozwiązań IT oraz IT i komputerów. Usługi te zostały zaprojektowane tak, aby umożliwić Ci jak najlepsze ich wykorzystanie przy jednoczesnym zapewnieniu niezawodności działania Twojej firmy.

people in a server room