Monitory Digital Signage
Co to jest Digital Signage?
Digital Signage to znacznie więcej niż monitor informujący jak dostać się z punktu A do punktu B. To sprzęt AV używany do przekazywania wiadomości, instrukcji i określonych treści (kampanie marketingowe) w nowoczesny i dynamiczny sposób.
Czy istnieją różne rozwiązania Digital Signage?
Istnieje wiele rozwiązań Digital Signage: od małych i kompaktowych monitorów po wielkoformatowe ściany wideo. Są bardzo popularne, ponieważ mogą być używane w wielu gałęziach gospodarki i w bardzo różnych miejscach, w połączeniu z odpowiednim oprogramowaniem i akcesoriami AV
- Treści wyświetlane automatycznie na jednym ekranie — wiadomości, sport, pogoda, informacje o transporcie, studia projektowe, sektor edukacji i opieki zdrowotnej
- Monitory cyfrowy do sklepu — hotele i placówki handlowe, w tym sklepy bezcłowe
- Komunikaty typu DooH (Digital out of Home) — bankowość, ubezpieczenia, korporacje, przestrzeń publiczna
- Mapy i wskazywanie drogi — statyczne i interaktywne monitory w centrach handlowych, miejscach spotkań, parkach rozrywki, edukacji i służbie zdrowia
Przekaz, który przebija się przez szum…
Wybierając monitor cyfrowy zamiast bardziej tradycyjnych form komunikacji, masz gwarancję znacznie większego wpływu na swój przekaz.
Digital Signage pozwala firmom i markom przebić się przez często bardzo nasycone informacją konkurencyjne rynki, przyciągając uwagę początkowo niezainteresowanych odbiorców ukierunkowanymi treściami i przekazem.
Digital Signage może być ponadto ważnym elementem komunikacji marketingowej. Wysokiej jakości treści, przekazywane w realistycznych i żywych kolorach z urzekającą grafiką mogą być sterowane centralnie w precyzyjny i zaplanowany sposób. Dzięki temu możemy trafić do masowego odbiorcy bezpośrednio i w dowolnym miejscu.
Rozmiar i dostępność
Różnorodność opcji Digital Signage jest ogromna. Możesz dostosować sprzęt AV i oprogramowanie do projektu, kampanii lub potrzeb Klienta.
Od pojedynczych monitorów o przekątnej od 32 do 120 cali po ogromne, wieloekranowe ściany wideo, takie jak nowojorski Times Square – możliwych jest wiele konfiguracji dostosowanych do Twoich potrzeb i budżetu.
Szukając najlepszego monitora do Digital Signage, należy wziąć pod uwagę:
- Rozmiar — Co i gdzie zamierzasz wyświetlać? Tekst z dużą ilością danych trudniej będzie odczytać na wieloekranowym ekranie, natomiast zbyt mały ekran może odebrać rozmach efektownej i mocnej kampanii.
- Łączność – W jaki sposób ekrany będą połączone z systemem zarządzania treścią, Wi-Fi i funkcjami internetowymi?
- Dźwięk i jasność – Większa jasność pozytywnie przekłada się na widoczność ekranu, ale weź także pod uwagę również preferencje odbiorców końcowych.
- Godziny pracy – Czy potrzebujesz sprzętu, który będzie działał 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu? Jeśli tak, potrzebujesz wysokiej jakości sprzętu AV.
Dzięki szerokiej gamie produktów firmy Sharp, możliwości są praktycznie nieograniczone. Poznaj nasz sprzęt audiowizualny oraz oprogramowanie i akcesoria AV, aby znaleźć idealne rozwiązanie Digital Signage.
Poznaj naszą ofertę sprzętu AV
Wybierz spośród poniższych opcji