Kayleigh - system rozliczający wydruki i kopie

System Kayleigh pozwala opracować zoptymalizowaną strategię zarządzania dokumentami wykorzystując możliwości platformy Sharp OSA (Open Systems Architecture), która pozwala na pełną integrację urządzenia wielofunkcyjnego z aplikacjami sieciowymi. Funkcjonuje jako kontrola dostępu i serwer kont zadań dla wszystkich urządzeń wielofunkcyjnych Sharp z platformą OSA, przydzielając dostęp tylko upoważnionym użytkownikom.

- Śledzenie, rejestrowanie i analiza wszystkich zadań użytkownika, wydziału lub urządzenia wielofunkcyjnego pozwala zaplanować najbardziej efektywne ustawienie urządzeń wielofunkcyjnych w firmie. Tworzenie raportów z możliwością przeglądania lub przesyłania do plików w formacie CSV.

- Monitoring i zwrot kosztów dzięki pobieraniu opłat - na poziomie indywidualnym - za zasoby wykorzystywane przez poszczególne zadania.

- Poznanie sposobów zmniejszania wydatków poprzez eliminację niepotrzebnego zużycia materiałów.

- Wspieranie firmowych inicjatyw w zakresie oszczędzania energii poprzez zmniejszenie ilości niepotrzebnych i nieudanych wydruków w miejscu pracy. Opcja umożliwiająca proste drukowanie w trybie pull i usuwanie zadań.

- Oszczędzanie cennych zasobów dzięki konfiguracji indywidualnych praw dostępu do różnych funkcji urządzenia wielofunkcyjnego.

Cały system, włącznie z prawami dostępu dla każdego użytkownika, jest konfigurowany i sterowany przez narzędzie administracyjne oparte o serwis WWW, które umożliwia łatwą lokalizację instalacji dzięki obsłudze różnych języków i walut.

Kluczowe funkcje

  • Wydajne rozwiązanie rozliczające koszty wydruków i kopii
  • Śledzenie, rejestrowanie i analiza wszystkich zadań oraz tworzenie raportów
  • Obniżenie kosztów poprzez zmniejszenie zużycia materiałów eksploatacyjnych i nieprawidłowego wykorzystania urządzeń
  • Ograniczenie wykorzystania urządzeń wielofunkcyjnych firmy Sharp jedynie do osób upoważnionych
  • Redukcja kosztów poprzez kontrolę osób uprawnionych do korzystania z poszczególnych funkcji
  • Statystyki użycia umożliwiają odpowiednie rozmieszczenie urządzeń wielofunkcyjnych w poszczególnych miejscach biura
  • Zwrot kosztów poprzez skonfigurowanie kont użytkowników i pobieranie opłat za użytkowanie
  • Ograniczenie wydatków poprzez ustawienie limitów użycia dla poszczególnych użytkowników