Ten produkt jest już niedostępny
Prosimy przejrzeć poniżej listę dokumentów i specyfikacji związanych z tym produktem
Kayleigh - system rozliczający wydruki i kopie
System Kayleigh pozwala opracować zoptymalizowaną strategię zarządzania dokumentami wykorzystując możliwości platformy Sharp OSA (Open Systems Architecture), która pozwala na pełną integrację urządzenia wielofunkcyjnego z aplikacjami sieciowymi. Funkcjonuje jako kontrola dostępu i serwer kont zadań dla wszystkich urządzeń wielofunkcyjnych Sharp z platformą OSA, przydzielając dostęp tylko upoważnionym użytkownikom.
- Śledzenie, rejestrowanie i analiza wszystkich zadań użytkownika, wydziału lub urządzenia wielofunkcyjnego pozwala zaplanować najbardziej efektywne ustawienie urządzeń wielofunkcyjnych w firmie. Tworzenie raportów z możliwością przeglądania lub przesyłania do plików w formacie CSV.
- Monitoring i zwrot kosztów dzięki pobieraniu opłat - na poziomie indywidualnym - za zasoby wykorzystywane przez poszczególne zadania.
- Poznanie sposobów zmniejszania wydatków poprzez eliminację niepotrzebnego zużycia materiałów.
- Wspieranie firmowych inicjatyw w zakresie oszczędzania energii poprzez zmniejszenie ilości niepotrzebnych i nieudanych wydruków w miejscu pracy. Opcja umożliwiająca proste drukowanie w trybie pull i usuwanie zadań.
- Oszczędzanie cennych zasobów dzięki konfiguracji indywidualnych praw dostępu do różnych funkcji urządzenia wielofunkcyjnego.
Cały system, włącznie z prawami dostępu dla każdego użytkownika, jest konfigurowany i sterowany przez narzędzie administracyjne oparte o serwis WWW, które umożliwia łatwą lokalizację instalacji dzięki obsłudze różnych języków i walut.
Kluczowe funkcje
- Wydajne rozwiązanie rozliczające koszty wydruków i kopii
- Śledzenie, rejestrowanie i analiza wszystkich zadań oraz tworzenie raportów
- Obniżenie kosztów poprzez zmniejszenie zużycia materiałów eksploatacyjnych i nieprawidłowego wykorzystania urządzeń
- Ograniczenie wykorzystania urządzeń wielofunkcyjnych firmy Sharp jedynie do osób upoważnionych
- Redukcja kosztów poprzez kontrolę osób uprawnionych do korzystania z poszczególnych funkcji
- Statystyki użycia umożliwiają odpowiednie rozmieszczenie urządzeń wielofunkcyjnych w poszczególnych miejscach biura
- Zwrot kosztów poprzez skonfigurowanie kont użytkowników i pobieranie opłat za użytkowanie
- Ograniczenie wydatków poprzez ustawienie limitów użycia dla poszczególnych użytkowników