Synappx Meeting firmy Sharp został zaprojektowany tak, aby rozwiązać problemy związane ze skomplikowaną technologią sal konferencyjnych, dzięki czemu można skupić się na współpracy i dzieleniu się pomysłami. Rob Davis, Business Manager w Sharp Europe, omawia zalety naszej nowej usługi w zakresie wydajności i bezpieczeństwa.
Badania wykazały, że rozpoczęcie przeciętnego spotkania i osiągnięcie jego produktywności może trwać nawet 10 minut. W miarę jak nowoczesne środowisko biznesowe przechodzi transformację cyfrową, pracownicy stają przed coraz większymi wyzwaniami związanymi z organizacją i przeprowadzaniem produktywnych spotkań w odpowiednim czasie. Stracony czas jest często związany z takimi czynnościami, jak podłączanie laptopów do dużych ekranów w celu prezentacji, podłączanie i obsługa systemu konferencyjnego lub po prostu znajdowanie odpowiednich materiałów do prezentacji.
W firmie Sharp nie dążymy jedynie do zwiększania skali działalności, ale staramy się tworzyć innowacyjne technologie, które przyczyniają się do wzrostu kultury biznesowej, korzyści i dobrobytu pracowników. Wierzymy, że te wyzwania można rozwiązać dzięki nowej usłudze firmy Sharp o nazwie Synappx Meeting.
Co to jest Synappx Meeting?
Korzystanie z usługi Synappx Meeting firmy Sharp oznacza, że nie musisz się martwić o technologie wymagane do rozpoczęcia i prowadzenia spotkania, co pozwala Ci skupić się na bieżącym sprawach i współpracy z kolegami.
Jest to część nowej usługi Synappx firmy Sharp, która pozwala nam połączyć platformy i aplikacje, których klienci już używają z urządzeniami firmy Sharp. Synappx wykorzystuje technologię chmury i technologię mobilną, aby zapewnić bezproblemowe i terminowe prowadzenie spotkań, umożliwiając użytkownikom spójny i prosty sposób pracy z całą gamą naszych produktów. Poprzez minimalizację wyzwań technologicznych związanych z rozpoczęciem spotkania, Synappx Meeting pomaga pracownikom być bardziej produktywnymi. Spotkania mogą rozpocząć się jednym prostym kliknięciem przycisku, aby bezprzewodowo połączyć urządzenia, podczas gdy spotkania ad hoc mogą być rozpoczynane w przestrzeni roboczej z Synappx Meeting automatycznie śledzącym i rezerwującym wymaganą salę konferencyjną.
Chociaż terminowe rozpoczynanie spotkań jest kluczowym elementem Synappx Meeting, nie jest to jedyna korzyść płynąca z tej usługi. Na przykład, po wejściu do sali konferencyjnej możesz automatycznie zamieścić swój laptop, jak również automatycznie połączyć usługi konferencji internetowych, takich jak Zoom, Microsoft Teams lub Google Meet, dzięki czemu osoby wybierające się na spotkanie zdalnie nie muszą czekać na dopuszczenie do spotkania.
Każdy uczestnik spotkania, niezależnie od tego czy jest to spotkanie ad hoc czy zaplanowane wcześniej, potrzebuje dostępu do materiałów ze spotkania, a dzięki Synappx Meeting jest to łatwe. Możesz ustawić skróty do swoich ulubionych stron internetowych i folderów oraz szybko uzyskać dostęp do dokumentów załączonych w zaproszeniu na spotkanie i zapisanych w Twojej pamięci w chmurze.
Kiedy spotkanie jest w toku, Synappx Meeting może przypomnieć uczestnikom o zbliżającym się końcu spotkania, dzięki czemu można tworzyć punkty działania i kolejne kroki bez konieczności pośpiechu. Jeśli z jakiegokolwiek powodu musisz przedłużyć czas spotkania, Synappx Meeting Assistant może automatycznie zaktualizować kalendarz sali, aby zaktualizować harmonogram. Po zakończeniu spotkania, możesz je zamknąć jednym kliknięciem, pozostawiając Synappx Meeting, aby automatycznie odłączył urządzenia i technologie używane podczas spotkania, pozostawiając salę dostępną dla następnego użytkownika.
W ramach ostatniego działania, system zaktualizuje kalendarz sali konferencyjnej, a nawet zwolni salę, jeśli z jakiegokolwiek powodu spotkanie zakończy się wcześniej. To właśnie te małe funkcje pozwalają uczestnikom zapomnieć o technicznych aspektach organizacji sali konferencyjnej i skupić się na współpracy.
Synappx Meeting i bezpieczeństwo
Synappx Meeting zapewnia nie tylko bezproblemową obsługę użytkowników, ale również został zaprojektowany w taki sposób, aby menedżerowie IT oraz osoby odpowiedzialne za utrzymanie wydajności pracowników, mieli możliwie jak najbardziej centralne i bezproblemowe doświadczenie. W tym celu, Portal Administracyjny Synappx pozwala na śledzenie i zarządzanie licencjami, obszarami roboczymi i komponentami usług z jednej, centralnej konsoli administracyjnej. Dane analityczne są prezentowane w formie wizualnej, dzięki czemu administratorzy IT mają wgląd w trendy organizacyjne, co zapewnia efektywne wykorzystanie sal konferencyjnych.
Podobnie jak w przypadku wszystkich technologii połączonych firmy Sharp, bezpieczeństwo jest na pierwszym miejscu w naszym projekcie. W przypadku Synappx Meeting, aplikacje są chronione za pomocą zabezpieczeń warstwowych, więc niezależnie od tego, czy korzystasz z Microsoft 365, czy Google G-Suite, najlepsze praktyki bezpieczeństwa są na miejscu.
Wszystko, co robimy w firmie Sharp ma na celu wprowadzanie nowych rozwiązań, które tworzą nowy sposób życia, myślenia i bycia, i chociaż Synappx Meeting może nie zmieni sposobu w jaki żyjemy, to z pewnością umożliwi nam bardziej efektywne definiowanie i prowadzenie spotkań.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak Synappx Meeting, monitor do współpracy z systemem Windows lub jak firma Sharp może pomóc Twojej firmie w transformacji cyfrowej, skontaktuj się z nami.